Inteligentní modul párování a kauzy


Každá nově přidaná nebo upravená nabídka, stejně jako každá přidaná nebo upravená poptávka je ihned párovaná se svým protějškem, tj. nabídka s poptávkou a poptávka s nabídkou. S každou takto spárovanou nabídkou a poptávkou vzniká v ReeGO REAL nový objekt - obchodní případ, zjednodušeně nazývaný "kauza". Kauzy je možné vytvářet i ručně, tzv. nuceně. Klient totiž může projevit zájem o nemovitost, která nemusí odpovídat jeho původním představám. Již dříve spárované nabídky s poptávkou se znovu nepárují a nevznikají tak zbytečné nesmyslné duplicity. ReeGO REAL je schopno pracovat i s Eurem a jinými měnami. Pokud máte vedeny ceny v jiné měně, než v CZK, po každé změně kurzovního lístku se opět prověřují nabídky s poptávkami, zda změna kurzu natolik neovlivnila cenu, že vznikly nové kauzy.

O vzniklých kauzách je informován jak klient, tak i jeho makléř.

[Více o maileru a SMS bráně ZDE.]

V případě, že klient poptává více nemovitostí, není obtěžován spoustou e mailů, ale je informován hromadně v jednom sdělení. Informace se odešlou nejpozději do 15 minut od vzniku kauzy. Pokud se jedná o jednu nemovitost (tedy jednu kauzu), je součástí sdělení i veřejná vitrína ve formě přílohy zprávy. O více kauzách je informován formou tabulkového výpisu těchto kauz, z něhož si může jednotlivé kauzy otevřít na webu. Web, na který se klient odkazem ze sdělení dostane, se nazývá klientské rozhraní ReeGO REAL.

[Více o klientském rozhraní ZDE.]

SMS sdělení obsahuje stručný text s jednorázovým 8místným heslem a odkazem na klientské rozhraní ReeGO REAL. Zde se po přihlášení klient opět dostane ke všem svým kauzám.

Díky interakci klienta s kanceláří je velmi snadné v ReeGO vytvářet další statistiky, filtrovat kauzy podle stavu atd. V kauzách mají makléři okamžitý přehled o požadavcích klienta (vážný zájem o nemovitost, naplánování prohlídky, odmítnutí konkrétní nemovitosti...).

Makléři mohou monitorovat, zda si klient vůbec nabídnuté a vyhovující nemovitosti prohlédl. Sami klienti pak mohou reagovat odmítnutím, naplánováním prohlídky nebo nastavením sledování změn.